2020年10月11日日曜日

"In My Head" - Jason Derulo(ジェイソン・デルーロ)を読解・和訳して英語力向上

好きな曲を英語の勉強に使用したいと思います。

Jason Derulo(ジェイソン・デルーロ) の"In My Head"をできるだけ短く区切って和訳してみました。

[PV]


<< Jason Derulo - "In My Head" >>

Jason Derulo.
Beluga Heights.
J. J. J. J. J. R.
Come on.

Everybody's looking for / love.
みんな探してる / 愛を

Ain't that the reason / you're at this club.
でもそれが理由じゃないよね? / 君がクラブにいる

You ain't gon' find it / dancing with him. No.
それは見つけられないよ / 彼と踊っても

I've got a better solution / for you, girl.
俺はもういい解決策を持ってるよよ / 君にとっての


Just leave / with me / now. / Say the word / and we'll go.
ただ行けばいいんだよ / 俺と / 今 / 言ってよ、その言葉を / 俺たち行こう

I'll be your teacher. / I'll show you the ropes.
君の先生になる / 君に教えるよ / コツを

You'll see / a side of love / you've never known.
見せてあげる / 愛の側面を / 君が今まで知らなかった

I can see / it going down, going down.
わかるよ / 動き出してるって


In my head / I see you all over me.
俺の頭の中で / 君が俺を埋め尽くしてるのがわかる

In my head / you fulfill / my fantasy.
俺の頭の中で / 君が満たしてる / 俺の想像を

In my head / you'll be screaming / more.
俺の頭の中で / 君がもっと叫ぶんだ / もっと

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head. / In my head.
俺の頭の中で / 俺の頭の中で


Come on.
行こうよ


Some dudes know / all the right things / to say.
シャレたやつらは知ってるんだ / 全部正しいことを / 何て言ったらいいか

When it comes down to it, / it's all just game.
そう決めてしまったら / 全部ただのゲームなんだ

Instead of talking / let me demonstrate.
話しする代わりに / 俺に試させてよ

Get down to business / and skip foreplay.
本番をやってみるんだ / 準備は飛ばして


Just leave / with me / now. / Say the word / and we'll go. / We can go.
ただ行けばいいんだよ / 俺と / 今 / 言ってよ、その言葉を / 俺たち行こう / 行けるよ

I'll be your teacher. / I'll show you the ropes.
君の先生になる / 君に教えるよ / コツを

You'll see / a side of love / you've never known.
見せてあげる / 愛の側面を / 君が今まで知らなかった

I can see / it going down, going down.
わかるよ / 動き出してるって


In my head / I see you all over me. / Baby, all over me.
俺の頭の中で / 君が俺を埋め尽くしてるのがわかる / 君が俺を埋め尽くしてるのが

In my head / you fulfill / my fantasy.
俺の頭の中で / 君が満たしてる / 俺の想像を

In my head / you'll be screaming / more.
俺の頭の中で / 君がもっと叫ぶんだ / もっと

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head. / In my head.
俺の頭の中で / 俺の頭の中で


Break it down. / Come on. Let's go.
分かりやすく説明するから / さあ 行こう

You're singing / to me baby / in my head / right now.
君が歌ってる / 俺に / 頭の中で / そう今

Come on.
さあ

She'll be screaming out / when it all goes down.
彼女が叫びだすよ / すべてが動き出したら


Just leave / with me / now. / Say the word / and we'll go. / We can go.
ただ行けばいいんだよ / 俺と / 今 / 言ってよ、その言葉を / 俺たち行こう / 行けるよ

I'll be your teacher. / I'll show you the ropes.
君の先生になる / 君に教えるよ / コツを

You'll see / a side of love / you've never known.
見せてあげる / 愛の側面を / 君が今まで知らなかった

I can see / it going down, going down.
わかるよ / 動き出してるって


In my head / I see you all over me.
俺の頭の中で / 君が俺を埋め尽くしてるのがわかる

In my head / you fulfill / my fantasy.
俺の頭の中で / 君が満たしてる / 俺の想像を

In my head / you'll be screaming / more.
俺の頭の中で / 君がもっと叫ぶんだ / もっと

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head. / In my head.
俺の頭の中で / 俺の頭の中で


In my head / I see you all over me. / All over you.
俺の頭の中で / 君が俺を埋め尽くしてるのがわかる / 君を埋め尽くしてるも

In my head / you fulfill / my fantasy.
俺の頭の中で / 君が満たしてる / 俺の想像を

In my head / you'll be screaming / more.
俺の頭の中で / 君がもっと叫ぶんだ / もっと

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head / it's going down.
俺の頭の中で / 動き出してる

In my head.
俺の頭の中で

こちらの曲です。

0 件のコメント:

コメントを投稿

注目の投稿

"Guerilla Radio" by Rage Against The Machine(レイジ アゲインスト マシーン)を読解・和訳して英語力向上

Rage Against The Machine(レイジ アゲインスト マシーン)の"Guerilla Radio"を英語の勉強のため和訳しました。 格闘技好きの方にはお馴染みのPRIDEでも使われていた曲ですね!! テンション上がってしまいます! できる...

Popular